loading...

ehc-co

بازدید : 188
چهارشنبه 5 آذر 1399 زمان : 1:47

اگر مخاطب خود یا صنعتی که در آن کار می کنید را درک نکنید ، محکوم به فنا هستید. تحقیق در مورد بازار بسیار حیاتی است و در اینجا تفاوت زیادی بین تجارت استاندارد و تجارت الکترونیکی وجود دارد.

وقتی درباره بازار یک فروشگاه خرده فروشی تحقیق می کنید ، مخاطبان شما بسیار محدود هستند ، بنابراین کمی خشک و خشک تر است.

در مورد تجارت الکترونیکی ، جهان مخاطب شماست ، اما شما باید آن را محدود به یک جمعیت خاص کنید تا محصولات شما را تهیه کند و برای آن افراد بازاریابی کند.

س الاتی مانند این را بپرسید:

مشتریان من چه مشکلی دارند؟
چگونه می توانم این مشکلات را حل کنم؟
چه محصولاتی این مشکلات را برطرف می کند؟
چه زمانی مردم برای خرید این محصولات خرید می کنند؟
چند بار آنها را خریداری می کنند؟
مرحله 4: برنامه های عملیاتی
یادگیری نحوه ایجاد یک طرح تجاری را فراموش کنید. همه ما برای سودجویی وارد کار می شویم ، درست است؟ داشتن یک برنامه عملیاتی به شما کمک می کند با رعایت کلیه هزینه های خود سودآوری خود را حفظ کنید. در این بخش از طرح کسب و کار ، مدیریت ، کارکنان ، تهیه محصولات ، انجام سفارشات ، مدیریت موجودی کالا ، خدمات به مشتری و موارد دیگر بحث شده است.

این قسمت جایی است که شما باید شروع کنید به شرح اینکه یک روز معمولی در تجارت شما چگونه خواهد بود. چگونه اجرا می شود ، مردم چگونه تغییر دین می دهند و چگونه این سفارشات را انجام می دهید؟

شروع به فکر کردن درباره مواردی مانند:

چه تجهیزات و ملزوماتی نیاز دارم؟
زنجیره فرماندهی چیست؟ چه کسی مسئول است؟
آیا به تولید محصولات احتیاج دارم یا دیگران را مجدداً فروخته ام؟
نيازهاي پرسنلي من چيست؟
آیا عملیات من تغییر می کند یا همان رشد من باقی می ماند؟
هنگام تهیه برنامه عملیاتی خود اطمینان حاصل کنید که صنعت ، بازار و مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید. شما بیشتر نمی خواهید در مسیری اشتباه گام بردارید.

اگر بخواهید موفقیت کسب کنید مجبور نیستید تجارت خود را به بازار عرضه کنید اما به یک برنامه نیاز دارید. در تجارت الکترونیکی ، شما چند گزینه مختلف دارید و انتخاب های شما تعیین کننده بسیاری خواهد بود.

شما باید روشهایی را که برای استفاده از آنها برنامه ریزی کرده اید برجسته کنید تا شرکا و سرمایه گذاران ببینند که شما یک مسیر مشخص برای رسیدن به موفقیت دارید. برخی از گزینه های شما ممکن است:

PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)
سئو / بازاریابی محتوا
ارسال مهمان
رسانه های اجتماعی
من توصیه می کنم از ترکیبی از همه اینها استفاده کنید زیرا هرکدام جنبه های مثبت و منفی دارند. به عنوان مثال ، SEO برای شروع کار هزینه نسبتاً کمی است ، اما زمان بر است و اگر خودتان دانش آن را ندارید ، باید آژانس استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

اگر شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، PPC می تواند پرهزینه باشد ، اما نتایج به سرعت حاصل می شود زیرا شما در بسیاری از رقابت ها جهش می کنید.

صرف نظر از اینکه چه روش های بازاریابی را برای برنامه تجارت تجارت الکترونیکی خود انتخاب می کنید ، باید آنها را برجسته کرده و نحوه استفاده از آنها را توضیح دهید.

مرحله ششم: پیش بینی هزینه ها و درآمد
اکنون شما باید برنامه کاری خود را جمع بندی کنید و یک کمان زیبا در بالای آن قرار دهید. با توجه به آنچه تاکنون در برنامه کاری خود قرار داده اید ، هزینه های شما درمقابل درآمد شما چقدر است؟ به خاطر داشته باشید که درآمد سال اول همیشه زیاد نیست ، اما شما برای دستیابی به درآمد بیشتر در آینده نیاز دارید.

تا زمانی که سرمایه گذاران و شرکا ببینند که شما از پتانسیل رشد برخوردار هستید ، نگرانی زیادی در مورد ضررهای سال اول ندارند. هدف باید این باشد که هزینه های خود را تا حد ممکن پایین و درآمد خود را تا حد ممکن بالا ببرید (منطقی است ، درست است؟).

در کل یکی دو سال اول کل هزینه های فعالیت خود را پیش بینی کنید و آن را در برنامه بگنجانید. سپس پیش بینی درآمد را نیز پیش بینی کنید و آن را نیز درج کنید.

اگر در این راهنما همه موارد را دنبال کرده اید ، باید یک مسیر مشخص وجود داشته باشد که شما را به این اعداد برساند. شما باید بدانید که برای شروع کار و فعالیت در یک سال همه هزینه ها چقدر است.

بر اساس بازار و کاری که رقابت شما انجام می دهد ، در این قسمت است که پیش بینی درآمد سال اول خود را دریافت می کنید.

آن را شفاف کنید و ساده نگه دارید.

با یک برنامه تجاری تجارت الکترونیکی چه کاری می توانم انجام دهم؟
اکنون که می دانید چگونه یک طرح تجاری ایجاد کنید ، مراحل بعدی شما چیست؟ قصد دارید با طرح تجاری چه کاری انجام دهید؟ اکثر افراد هنگام شروع به کار از طرح تجاری خود برای یافتن سرمایه گذاران ، شرکا و کارمندان استفاده می کنند.

اگر به فکر جلب نظر سرمایه گذاران هستید ، می خواهید با دقت انتخاب کنید زیرا همه سرمایه گذاران گزینه درستی برای شما نیستند. حتی اگر کسی تمایل داشته باشد آنچه را می خواهید به شما بدهد ، ممکن است مناسب نباشد و گرفتن پول او شما را در مسیر اشتباهی سوق می دهد.

ابتدا می خواهید به تخصص یک سرمایه گذار نگاه کنید. وقتی آنها در زمینه خاصی تجربه داشته باشند ، درک توانایی بالقوه شما را برای آنها آسان می کند و می توانند راهنمایی هایی برای موفقیت شما ارائه دهند.

دوم ، تجارت شما در چه مرحله ای است؟ سرمایه گذاران مختلف در مراحل مختلف تخصص دارند. برخی از آنها در مرحله قبل از بذر سرمایه گذاری می کنند ، در حالی که دیگران حتی تا زمانی که درآمد کسب نکنید حتی صدای شما را نمی شنوند.

سوم ، به نظر شما چقدر نیاز دارید؟ آنچه فکر می کنید به آن نیاز دارید و آنچه نیاز دارید دو چیز متفاوت است.

در آخر ، شما چطور می خواهید سرمایه گذاران خود را درگیر کنید؟ برخی از سرمایه گذاران از نظر مالی از شما پشتیبانی می کنند و هیچ چیز دیگری ارائه نمی دهند ، در حالی که دیگران ضمن ارائه راهنمایی و کمک ، به روزرسانی و گزارش های مالی مداوم را درخواست می کنند. شما باید تعیین کنید که می خواهید سرمایه گذار شما در عملیات شما چه میزان دخیل باشد.

نتیجه
اکنون که می دانید چگونه یک برنامه کسب و کار ایجاد کنید ، بقیه موارد به شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که جمع آوری اطلاعات و درک چیزی مهم است ، اما اگر آنچه را یاد می گیرید اجرا نکنید ، هیچ چیز نیست. مراحل ذکر شده در این راهنما را بردارید و آنها را به کار بیندازید.

اگر این موضوع کمی دلهره آور به نظر برسد ، ما منابع زیادی برای کمک به شما داریم. برنامه کاری شما نیازی به این مقاله مفصل ندارد. با یک استراتژی درست می توانید آن را در یک روز کامل کنید.

منابع :

https://1da.ir/JDSLzvo

https://rizy.ir/aQEEq

https://bit.ly/3bQd19X

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 6621
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه